maandag 2 december 2019

Nieuwe baby

Hallo iedereen ,

Vandaag trakteer ik jullie op twee geboorte presentjes .
Collega van me die blijft maar kleinkinderen krijgen ;-)
En het grappige is dat ze al elke kaar per twee zich aanbieden .
Als je 5 kinderen hebt is de kans groot dat je meerdere keren oma word .
 Op 4 jaar tijd heeft ze ineens 7 kleinkinderen .
Met de cricut had ik wat flex gesneden en wat onderhemdjes leuker gemaakt .




De verpakking had ik ook voorzien van een giraffe folie . Maar dat was doorzichtig dus heel subtiel .





Ok voor Jeff hebben we een bijpassende kaart en knuffeltje
gemaakt .

Ik kom straks even bij jullie langs op jullie  blog .

Groetjes,
Francisca

1 opmerking:

Nancy zei

Hey Francisca,

Amai, 7 kleinkinderen op 4 jaar... Ik loop achter... haha!!
Leuke kadootjes en kaartjes maakte je!!

Liefs,
Nancy