vrijdag 29 oktober 2021

Cupcake Verjaardag

Oh wat zijn de nieuwe malltjes van Marianne weer leuk !
Ik kocht enkele die al even op mijn verlanglijstje stonden .
Deze cupcakes zijn echt wel geweldig .
Ook wel leuk om wat papier restjes op te werken .
Dat vind ik altijd wel fijn .
Dit drie luik kaartje is een van de eerste met die mal er zullen er nog veel volgen vrees ik .
Want ik vind ze geweldig !


Eerst was Kobe zeer ongeduldig ,verveelde hij zich .
Dan kon ik hem overtuigen om toch een kaartje bij mij te komen maken .
Hij kan toch zo mooi tekenen dat ik hem dit getekend ventje liet uitknippen en er
 een kaart mee te verzinnen.
Ik die dacht  , dat alleen ik veel rommel maakte als ik een kaart maak ....
Kobe rommelde in vele mappen en doosjes om dit resultaat te krijgen .


Maar ik ben weer zeer trots op zijn kaart 


Groetjes,
Francisca

 

Geen opmerkingen: