maandag 28 november 2022

Huwelijk


Mijn schoonbroer ging trouwen met zijn Katleen .
Trouw kaarten maken vind ik zeer moeilijk hoor .
Kwam maar geen inspiratie .... was dan maar beginnen opruimen ...
Dan was ik in men bak Marianne mallen aan het rommelen en dacht 
aha ,deze duiven kunnen hier misschien helpen voor een toffe kaart .
Maar kan u verzekeren ik kwam niet ver de eerste dag !!!
Maar enkele dagen later ging ik bij men duifjes zitten en kwam het .
Binnen in heb ik een mechanisme gebruikt van Karen Burniston 
 Zo nu nog cadeau kiezen en de kaart kan er mee .






Vele groeten ,

Francisca


 

2 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Fran,

Ze is toch wel heel erg leuk geworden, deze kaart! Zal ook blij ontvangen zijn door het koppel!

Liefs,
Nancy

Nancy Soetaert zei

Mooie trouwkaart! Niet over twijfelen....
Groetjes
Nancy