dinsdag 14 februari 2023

Challenge bij Sweet november



Aan alle lieve mensen vandaag een fijne valentijn gewenst ,ook diegene 
die hem alleen doorbrengen stuur ik een welgemeende knuffel .

Vorig jaar deed ik mee met de valentijn Challenge van Sweet november stamp .
(Helemaal vergeten de kaartjes te posten op men blog vandaar dat jullie ze nu krijgen te zien )

Het was ook de eerste keer dat ik ATC kaartjes maakte .
Dus was het dubbele uitdaging .
Alles mocht ,als het maar met de liefde te maken had .





 
Ik was bang dat ik te laat zou zijn want het moest naar Amerika verzonden worden .
Ik hoorde maar niets ...
Maar dan half maart kreeg ik dan toch post uit het verre Amerika .
Ik was zo blij met deze kleine pareltjes die ik ontving .



Toch weer een ervaring rijker .


Francisca

 

2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

oooh, wat een supermooie kaartjes heb je gekleurd ! het lijken net knipblaadjes ! knap gedaan
grtjs,martina

Renate zei

Wat zijn ze leuk!!!
En wat heb je het prachtig gekleurd.

-xies- Renate.