maandag 26 juni 2023

Kinderen dromen al van op kamp gaan .


Het einde van het schooljaar staat voor de deur .
Bij ons op school zijn al vele kinderen aan het dromen over de vakantie 
en over de kampen die ze gaan doen .
Onze zoon vind jeugdbeweging niet zo leuk . 
Te druk ,te veel kinderen .....
Maar voor een vriendje dat wel graag op kamp gaat moest ik een kaart maken ;-)
Bij de les van Kid and Clowder  van 15/6 /2020 was deze digi

OMG het was niet zo gemakkelijk . Had een  lekkende copic !!
Maar op het einde zag je het niet meer LOL

Een origineel steek ik in men map met de lessen 
Maar ik kan het niet laten om dan nog enkele leuke kaarten te maken met de zelfde digi .
Dus de komende dagen ga ik jullie de vier  leuke kaarten laten zien .


Je verjaardag vieren in de vakantie ..
Dan nog wel als je op kamp bent ..
Ik ben goed op tijd voor onze vriend 



Groetjes,
Francisca


 

1 opmerking:

Nancy zei

Hey Fran,
Goh, kampkaarten, daar moet ik eens dringend over gaan nadenken, moet er elke zomer zo'n 15 versturen...
Deze is super leuk! Geweldig gemaakt met die jute en de extra bomen!
En dat inkleuren... Daar kan ik alleen maar jaloers op zijn...
Liefs,
Nancy