maandag 9 september 2013

Bedanking omdat een collega met mij naar de dokter was gereden .


Hallo iedereen .

Ik had deze week wat pech.
Ik sneed zeer lelijk in men hand .
Maar de show must go on .
Dus heb ik verder gewerkt tot iedereen bediend was .
Enkele uren nadien zag ik toch dat de snee in men hand toch wat te groot was .
Men collega die eigenlijk al gedaan had met werken is met mij naar de dokter gereden .
Die heeft  de wonden verzorgd en met 4 draadjes de wonde  dichtgenaaid.....
Zonder verdoving.
Maar de collega had het moeilijker dan ik , die kan niet zo goed tegen bloed.....
Dus dacht ik moet maar een kleine bedanking maken .
Vulde een klein doosje met chocolaatjes van mercie  .
Plakte er een leuk diertjes op van de cartrige ' create a critter '
En de klus was geklaard .
Speciaal voor jou.... THANKS

Groetjes ,
Fra
  

2 opmerkingen:

Christine zei

Een leuk presentje voor je collega en voor jouw hoop ik dat je hand vlug herstelt is!
Liefs
Christine

martina's kaartjes zei

oei, dat klinkt niet zo goed he ? hopelijk geneest je hand heel snel ?!
een heel erg leuk cadeautje heb je voor haar....
grtjs,martina
x