donderdag 26 september 2013

Goeie morgen .

Welkom aan de nieuwe volgers.
En voor de leuke berichtjes die jullie achterlieten .
Maar vooral bedankt voor de tips .
Ben nog een beginnende blogger dus moet nog wat uitzoeken hoe en wat.
Zoals ;  kreeg een bericht van jullie via Friends google .... Gisteren wat aan het proberen geweest maar geraak daar niet ingelogd.Dus de berichten zullen voorlopig gewoon via de blog gaan.
Wens iedereen een goede werkdag en post morgen nog een kaartje.
Groetjes ,
Francisca

2 opmerkingen:

Rosina zei

Even een tegenbezoekje Francisca...ik zag dat je volger geworden ben op mijn blog.. BEDANKT dat vind ik super leuk en daarom heb ik me zojuist ook bij jou aangemeld. Zo kan ik met regelmaat een kijkje komen nemen bij jouw creatieve uitspattingen...
Groetjes Rosina

Renate zei

Natuurlijk vind ik het ook kei leuk dat je mijn blog nu ook volgt. Ik hoop dat we veel inspiratie bij elkaar kunnen vinden. En als je vragen hebt... Wij mede bloggres vinden het helemaal niet erg om iemand hiermee te helpen hoor, dus vraag maar raak :).

-xies- Renate.