zaterdag 29 oktober 2016

Bling bling kaart

Hallo,

Vandaag weer wat dames van Ard Inpression.
Deze afdruk vind ik super volledig gekleurd met copics.
Maar ik heb ook eens geprobeerd om de vest van de ene en 
de broek van de andere dame in de kleur van de kaart te maken .
Ik heb dat al veel gezien dat mensen dat doen maar 
had mezelf er nog niet aan gewaagt .
Nu dat ik de foto post vind ik dat er misschien nog een 
kleurtje effen papier achter het geheel had moeten komen .
Zodat de bling bling op de achtergrond weer wat zachter werd .
Maar ja de kaart is geplakt en zal zo moeten dienen .
Hoop dat jullie ze ook leuk vinden .
Groetjes,
Francisca





2 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Schitterend leuke kaart!
Je binnenkant met de kaarsjes maakt het helemaal af.
Fijne dag
Nancy

Nancy zei

Hey Francisca,

Super leuke kaart!!

Liefs,
Nancy