woensdag 12 oktober 2016

Jarige Vince

Hallo,

Vandaag een leuke jongens kaart .
Deze kwam tot leven op een middag knutselen met de vriendinnen .
De stempelset had ik mogen lenen .
Vind hem zo schatig dat ik hem misschien wel wil kopen !
Heb alles ingekleurd met copics.
De letters zijn van memory box .
Binnenin heb ik met een ander stempelset van My Faviet things 
in licht grijs de rest van de robot vrienden gestempeld .
Voila we konden vertrekken naar het feestje .

Dit was het voor vandaag 
Groetjes,
Francisca





5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

gelukkig maar... nu is hij eindelijk een keertje gebruikt geweest, het stempelset, want ik heb er voorlopig nog geen tijd voor gehad =)
misschien komt dat in de vakantie nog wel een keertje...
een heel leuk en lief kaartje, zal vince zeker blij mee geweest zijn
grtjs,martina
x

Gerrina zei

Heel gave stempelset voor een jongenskaart en weer zo mooi gekleurd... Groetjes, Gerrina

Nancy zei

Hey Francisca,

Ja, we moeten die set wel lenen van vriendinnen want hij is uitverkocht en niet meer te bestellen... Haha! Denk dat ik 'm ook eens een keertje ga gebruiken, dan komt hij bij Martina nog eens uit de verpakking! Leuke kaart maakte je er mee!

Liefs,
Nancy

Rosina zei

Prachtig kaartje Francisca...wat een leuke stempeltjes erop en die heb je weer zoooo mooi ingekleurd...TOPPIE!!!

groetjes Rosina

Marfien zei

Grappige stempels, heel leuk voor een jongenskaart