woensdag 29 maart 2017

KKT Roze en kraft

Hallo ,

Deze keer ben ik het niet vergeten ..... 
Maar de foto's trekken verliep niet zo vlot .... sorry voor de niet al te goeie foto's .

Gelukkig gaat het om de kaart en niet om de rest ;-)
Ik vond het toch niet zo evident om craft met roze te combineren .
Had al van alles op tafel gesmeten om een kaart te maken maar er kwam niks ..
Dan maar weer alles opgeruimd .
 Ik dacht met een propere werk tafel kom ik  misschien wel op een idee.
Dan zak ik deze Hello Kitty in men kaft .
Ja dat was het daar ging ik iets mee doen .
Dan was het nog veel geprul hoor !!



Dit kaartje kwam tot leven met wat achtergrond papier .
Op de cirkel embossing tekst gedaan .
Binnenin ook nog een strook papier met de mooi tekst stempel van Els Brige.
Wat kraft om het geheel toch volledig te maken naar de eisen van KKT . ( hi ,hi )



Ik kreeg die avond nog een mooi boeketje in roze tinten ....
Dat gaf me weer wat inspiratie en rust ...
Dus ben ik maar terug in men knutsel kot gekropen .....




Dan heb ik deze drie communie kaartjes gemaakt voor de klas genoten van Kobe .
Heb ze helemaal in Kraft en roze verwerkt zodat ze toch een beetje 
voor de KKT kunnen dienen .

Hij heeft vorig schooljaar al zijn communie gedaan dus nu
 was het aan de andere hun beurt .
Men plan was eigenlijk om te gaan kijken naar de mis viering .
Deze ging door in de school .
Maar omdat er dit jaar zoveel kindjes waren met gescheiden ouders en deze allemaal wilde komen was er geen plaats voor niet familie leden in de refter van de school.
Kobe vond het jammer maar ja ...
De maandag heeft hij dan fier deze kaarten kunnen afgeven aan de meisjes .
Er was ook nog een jongen van zijn klas die zijn communie had gedaan  . 
Die kaart krijgen jullie volgende week te zien want die is groen ....

Dit was het voor deze KKT ik kom strak bij jullie langs om te kijken .

Groetjes,
Francisca



28 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

soms is het inderdaad wat lastig maar dan plots komt het idee daar. Gelukkig dat het je gelukt is, leuke kinderkaartjes zijn het zo geworden
fijn dat je weer van de partij bent !
bedankt voor je deelname, op naar de volgende uitdaging
grtjs,martina
x

Annemarie en Merit zei

zijn prachtige lieve kaartjes geworden.

fijne dag liefs Annemarie

Diny zei

Wat zijn je kaartjes leuk geworden !
Groetjes Diny

Colien zei

Hele geslaagde kinderkaartjes, mooi!
grtz.Colien

Marfien zei

Wat een geluk dat Kitty je op weg geholpen heeft, ze past heel goed bij roze en kraft, vrolijke kaartjes Francisca

Margreet zei

Wat zo'n mooi boeket al niet voor je kan doen, Francisca...mooie Kitty kaartjes!
xxx Margreet

Mariken zei

Hele toffe kaartjes, ik ben weg van roze en kraft! Gezellige dag!!

Rosina zei

Hele leuke communiekaartje zijn het geworden Francisca...het is je dan uiteindelijk toch gelukt om er iets moois van te maken

groetjes Rosina

Ellen zei

Ik vind roze en kraft heel mooi samen. Jouw Hello Kitty kaartjes zijn ook hartstikke leuk. Fijne dag!

Marijke zei

Wat een leuke kaartjes geworden met deze hello kitty! Soms moet je er een beetje inkomen en dan maak je er gelijk drie. Super gedaan. Groetjes Marijke.

Nancy zei

Hey Francisca,

Dat heb je mooi opgelost zo, met die Hello Kitty... Leuke kaartjes maakte je...
En ja, nu al communies? Da's vroeg hé? Ik zag zaterdag ook iemand in een winkel met een comunnie-ballon...

Wij zijn aan 't aftellen naar een leuk weekend hé?

Liefs,
Nancy

Veerle zei

Zo te lezen was het een hele strijd voor je maar je hebt er toch goed vanaf gebracht. Leuk met die hello Kitty.
Groetjes, veerle

alma.heijenk@gmail.com zei

goed opgelost, het is een mooi kaartje geworden

Jantine zei

Leuke kaartjes, Francisca, ondanks dat je er blijkbaar wat moeite mee had. Hello Kitty blijft leuk!
Groetjes
Jantine

lenywim35 zei

Heel leuke kaartje Francisca en 3 stuks en nog op tijd ook. eel goed gedaan. grts leny w

lenywim35 zei

Heel leuke kaartje Francisca en 3 stuks en nog op tijd ook. eel goed gedaan. grts leny w

Nelly zei

Supermooie kaart gemaakt in de kleuren van KKT.

Groetjes Nelly

chantal zei

en toch is het allemaal supermooi en leuk!
liefs Chantal

Monique zei

Uiteindelijk is het je toch gelukt!
Mooi gedaan.
Groetjes Monique

Nancy Soetaert zei

toffe communiekaartjes met Hello Kitty!
nancy

Margo zei

wat een superleuke kaarten Fran en wat heb je weer mooie bloemen gekregen ! <3

Angelique zei

Na wat opstart probleempjes toch prachtige KKT kaartjes. Wat leuk om Hello Kitty te gebruiken voor de communie-kaartjes. Prachtige bloemen heb je gekregen.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Nou ik zou bijna zeggen eind goed al goed! Je kaartjes met Hello Kitty zijn onwijs leuk! Super gedaan! EN dat vinden meisjes van die leeftijd toch geweldig!
Groetjes,
GerJanne

Petra-loves-paper zei

Moeizame start...maar toch nog tot een mooi resultaat gekomen, groetjes Petra

Larissa zei

Lief je kaartjes met Hello Kitty.

Nelleke zei

Mooi zeg. En je ziet dat het vanzelf wel komt een mooie uitdaging toch? Groetjes, Nelleke

Sarah zei

O... grappig jij kreeg ook bloemen!
Ik vind je kaartjes tof geworden!
Veel plezier in Nijkerk met de hele kliek! Xx

Grietje Jansen zei

Mooi je kaarten, hello Kitty zie je niet veel langskomen. Past goed bij de gevraagde kleuren.

Grietje