zaterdag 25 maart 2017

Marianne design ..


Hallo,

Vandaag eentje met dit super leuke schaapje .
Ik heb zo al verschillende stansjes van Marianne .
Maar ik snij ze wel uit met de restjes papier maar ik verzamel ze in een mapje .
Ze zitten daar gewoon te wachten om te gebruiken ....
Ik had dit rare kaart model op internet gevonden .
Wilde het eens proberen .
Het geheel is tof geworden .
Maar denk niet dat ik dit model nog dikwijls ga gebruiken .

Dit was mijn resultaat hoop dat jullie hem ook leuk vinden .
Groetjes,
Francisca





4 opmerkingen:

Margo zei

Oh wat een leuk modelletje Francisca ! Heel schattig met het schaapje ! Die diertjes zijn inderdaad zo leuk he !

alma.heijenk@gmail.com zei

ha ja dit model heb ik ooit ook al eens gedaan. leuk geworden

Sarah zei

Mooi en vrolijke kleurtjes!

Tracy zei

Awww the little sheep is so cute. I think you did a great job with the design. Wonderful work!