woensdag 26 juli 2017

KKT vandaag oker geel en terracotta

Hallo,

Wat een moeilijke keuze deze keer !!!!
Voor men eerste kaart had ik niet zo veel inspiratie ..
Maar ik had net een filmpje gezien van Dawn met dit model .
Dus dacht ik laat me zo iets maken .



De tweede kaart werd een kinder kaart met de monstertje van Penny Black .
Ze blijven leuk .
Om de gevraagde kleuren te gebruiken vond ik toch niet zo evident .
maar het geheel valt wel mee.
De oogjes heb ik met glossy accents gedaan dat geeft het geheel een extraatje .



Ik ben benieuwd wat jullie ervan hebben gemaakt ik kom zo langst .

Ik zie net dat ik me niet opgegeven in de lijst van Martina ...
Maar hier zijn de namen van de andere .


18 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

monsterlijk mooie kaarten!
fijne dag
nancy

martina's kaartjes zei

Wat een leuke kaartjes zijn het zo geworden, mooi resultaat !
Ik zet je alsnog in de lijst
fijn dat je weer van de partij bent deze maand, bedankt !
nog een fijne dag,
grtjs,martina
x

Petra-loves-paper zei

ik vind ze beide geinig en zeer geslaagd!, groetjes Petra

Veerle zei

Het was inderdaad niet evident om in deze kleuren een kaart te maken. Je hebt het heel goed gedaan francisca je kaarten zijn heel mooi en leuk. Tof modelletje de eerste. Groetjes Veerle

!neke zei

Ze zijn zeer geslaagd !
groeten Ineke

Mariken zei

Leuk zijn je kaarten, goed gelukt. Fijne avond!

Margreet zei

Gave kaartjes...vooral die monstertjes zijn leuk!
xxx Margreet

Marfien zei

Vrolijke kaartjes Francisca, leuke stempels heb je gebruikt

Riannerizanti.blogspot.nl zei

prachtig kaartjes het is je goed gelukt

chantal zei

amaai supermooie kaarten
liefs chantal

Sarah zei

Het is je toch maar gelukt!!

Diny zei

Het is je goed gelukt om twee hele leuke kaartjes te maken Francisca!
Groetjes Diny

Ant zei

Twee leuke kaartjes, de diertjes zijn grappig.

Nancy zei

Hey Francisca,

Wat een leuke kaarten maakte je... Die schildpad op de fiets, hoe kom je er op? Ze zijn dan ook meer dan geslaagd! Ik vind het super dat iedereen zo zijn best heeft gedaan om met mijn moeilijke kleurencombinatie aan de slag te gaan!
Dankjewel!

Liefs,
Nancy

Nelleke zei

He ze zijn leuk zeg! Mooie variatie aan kaarten. Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Heel leuk gedaan! Mooi model, die eerste!
GerJanne

Grietje Jansen zei

Zucht.... Geen inspiratie, en dan toch maar liefst 3 kaarten...
Knap hoor, was al blij dat ik er eentje op tijd klaar had.
Model van de tweede is erg leuk. Mooie kaarten.

Grietje

Larissa zei

Heel knap gedaan!
Ik vind ze leuk.
Fijn weekend!