maandag 3 juli 2017

Strik kaart


Hallo,

Vandaag laat ik jullie iets zien dat helemaal niet mijn stijl is .
Maar ik heb het toch gemaakt .....
Deze strik kaart is een gemaakt met een cricut patroon .
Eerst kon ik er niet zo goed aan uit !!
Wat moet waar ... moet ik de lussen naar onder of naar boven doen .
Pfff ik werd er bijna gek van .
Even een hulplijn ingeschakeld ( de cricut juf Natalie )
Die heeft dan net de juiste uitleg gegeven .
Maar dan had ik alles uitgesneden  (goed papier ) en ik vond het geheel niet Top...
Dus met wat gefoefel en een groot rose lint .
Heb ik er toch dit van gemaakt .



De binnenkant was zo kaal .
Dat ik daar ook zeker iets wilde doen .
Met vinyl de tekst gedaan en netjes met de trafer tape erop gezet .



Dan vind ik dat er nog iets ontbrak .
Ik had ergens op de eicut facetpook groep gezien dat een van 
de dames de juiste stiften had gevonden die 
men kon gebruiken in de eicut om mee te schrijven .
Wil dat lukken dat ik die stiften in den Action heb gevonden .
Dus had ik een tekst en fond uitgekozen en probeerde het voor de eerste keer .
Het was gelijk goed gegaan ...
Dus ik was wel zeer tevreden .

I hoop wel snel de zwarte stiften van dit merk te vinden
 want lijkt me net iets beter ...


`

Een centje erbij en de kaart kon vertrekken naar de bestemmeling 


Prettige dag verder .

Francisca
















1 opmerking:

Angelique zei

Met de roze strik erbij is het een mooi geheel geworden voor de communiekant.
lieve groetjes Angelique