maandag 4 september 2017

Feest !


Hallo,

Amaai het zal pijn doen deze morgen .
Eerste werkdag na men vakantie .
Dus lekker dit bericht al vroeger gepost  . LOL

Deze kaart is ook in de ban van letters snijden met cricut .
Ze waren eigenlijk wat groot !
Maar zonde om ze weg te gooien dus plooide ik een
 volledig A4 blad  en daar paste alles op .
De design papier was met robots.
Maar alles leek zo kaal .
Dus nam ik men stempels erbij .
Met de zelfde kleurtjes als op het design papier stempelde 
ik dan heel wat robotjes en kwam ik eigenlijk al op een leuke voorkant .
Met de letters erbij was het ineens TOP. 



Binnen in mijn favoriete robot van MY F. T.


Ik maakte ook nog een rompertje dat volledig bij de hobby van de ouders paste .
Salsa .....
Letters gesneden met cricut en flex folie .
Alles erop gestreken en klaar .

Ze waren zeer verast bij het openen van het pakje .

Voor die die vandaag ook weer starten .
Succes !!!

Groetjes,
Francisca


4 opmerkingen:

Diny zei

Wat ontzettend leuk allemaal!
Groetjes en een fijne eerste werkdag,
Diny

Rosina zei

Heel leuk kaartje met die mooie letters Francisca, en die heb je leuk bestempeld ook op het rompertjes heb je een geweldige tekst op gemaakt...


lieve groetjes Rosina

Nancy zei

Hey Francisca,

Leuke kaart en tof kadootje!!

Liefs,
Nancy

Joke de Wit zei

Mooi gemaakt Francisca.Gr.Joke