donderdag 5 oktober 2017

Elke donderdag een kerstkaart

Hallo iedereen ,

Vandaag een vrolijke dag ..
Men zoon was super !
Alles verliep zo goed dat ik er zo goed gezind van werd !!!!
Ik heb me vandaag ook een dagje verlof gepermitteerd ..
Om eens lekker ME time te hebben .
Soms wel eens nodig .

Met dit vrolijk gevoel ben ik beginnen knutselen .
Ja hoor productieve middag .
Heb wel 5 kaarten gemaakt .
Vandaag deze kerst kaart al en de rest krijgen jullie later te zien .

Vele groeten ,
Francisca





8 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Leuke kaart met de labels en cat'jes.
Fijne avond
Nancy DT52WTC

!neke zei

Helemaal leuk !!!!!!
Hoop dat je van deze dag genoten hebt !

groeten Ineke

DT 52 WTC

Diny zei

Heel erg leuk gedaan Francisca!
Groetjes Diny

Petra-loves-paper zei

Leuke kersttag heb je gemaakt in je ME time dag,ja heel belangrijk om even tijd voor jezelf te nemen, even opladen , ben benieuwd nar wat je nog meer gemaakt hebt vandaag, groetjes Petra

Angelique zei

Fijn dat je zo'n heerlijke dag hebt gehad. Mooi kerstlabel, wat een leuke stempel.
lieve groetjes Angelique

Nancy zei

Hey Francisca,

Ha, daar zijn die catjes weer!
Hoop dat je ondertussen jouw blogprobleem opgelost kreeg...

Liefs,
Nancy

Claudia's kaartjes zei

Schitterende kaart. Echt tof

Awesome card. Well done
xx
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Margo zei

Wat een leuke labelkaart ! Ik heb zondag zo'n dagje gehad ! Ook 5 kaarten gemaakt, heerlijk gewoon he ! Ik zie dat het hier ook stilletjes is op je blog, bij mij ook, geen tijd en geen fut voor.
De lessen van Kit en Clowder zijn echt een aanrader, ze zijn 2 of 3 gratis lessen he, dan kan je kijken of je het wat vindt.
Liefs
Margo