zaterdag 31 maart 2018

Goed gewerkt

Hallo ,


Ik wil jullie graag de getalenteerde  Anna-Laura voorstellen .
Deze jonge dame is een achternichtje van me ze is 13 jaar .
Zei en haar mama waren eens komen logeren .
Ja , als grote mensen praten en praten .. wat moet ze 
dan doen . Ik stelde voor om wat te kleuren . 
Ze zag op tafel een mooi tekening liggen die ik met copic's aan het kleuren was .
Ik had nog een kopie dus begon ze zelf met potloden .
Maar ja wij bleven maar babbelen .
Ze bleef maar kleuren .
We zijn pas om 1.30u gaan slapen .....
de dag erna besefte ik maar pas hoe leuk ze het had gedaan .
Dus beloofde ik haar om er ook kaartjes van te maken . Aangezien ze de dag ervoor niet echt veel aandacht had gekregen van mij ;-(


Dit waren alle kaarten die we erna maakte !!!!




Ze was in de wolken bij het zien van mijn hobby hoek in de garage  . 
Alles bij de hand, al die schuiven met schatten zei ze ;-)
Ze heeft mogen ponsen , de stansen doordraaien door de cuttlebug .
Stempelen ..... kaartmodel uit stansen en ....
Hier wilde ze wel eens meer komen .


Terwijl ze aan het plakken was heb ik dan al haar monstertjes 
uitgeknipt zodat ze thuis nog verder wat kaartjes kon maken .

Als dat geen ongelofelijk tof weekend was !!!

Francisca


2 opmerkingen:

!neke zei

Wat een gezelligheid en leuke resultaten !!!

Unknown zei

Wat ben je toch een schat
Ons Femke vind het ook altijd super tof als ze bij jullie is en zulke dingen doen.
En toen je vorig jaar met haar de kaart gemaakt had voor grootmoeder haar 99ste verjaardag die viel bij iedereen in de smaak en ze ware een wat verbaasd dan ons Femke dit zo mooi kon met wat hulp van jou 😘😘