maandag 19 maart 2018

Maandag cricut dag


Goeie morgen ,

Wat heb ik veel plezier beleefd met deze kaart te maken .
Nicolau werd  18 jaar .
Wat ging ik daar voor verzinnen ...
De nieuwe stans van Marianne is ondertussen men favoriet geworden ....
Heb dan ook in de winter met restjes papier een heleboel visjes 
gestanst en geplakt dus kan het kaarten maken iets sneller gaan ...
In men gedachten wilde ik een kaart met de cricut maken 
Zo cijfers 18 dat openging dus ik zo vlijtig in het programma Tekst /18 / flip / vergroot ... schaduw .. 
De hele reutemeteut was klaar dacht ik .
Ik  nam een zeer mooie achtergrond ,maar omdat ik het zo groot 
had gemaakt moest ik ook een grotere snijmat nemen .
Ik was al helemaal in men nopjes dat gaat mooi zijn .
Alles was geneden . en ik zag !!!
Dat ik het verkeerd had gedaan .
ik had de 1881 zo tegen elkaar geplakt en uitgesneden !!!!
Dus verkeerd !
Maar men papier was niet groot genoeg om terug een basis te snijden ;-(
Dan maar een keer 18 van elkaar geknipt ..
En maar iets anders verzinnen met die 18.
Grote kaart gesneden en terug begonnen ...
Vond het kaal dus achtergrond met distrees gemaakt .
18 erop de andere 18 geembost  en het decoreren kon beginnen .


De binnenkant was zo groot en zo wit !!!
Dus ook een kleiner stuk papier genomen en er twee popup stukken in gesneden .
Verder versierd met visjes en wensen .


Zo de kaart was klaar om te verzenden ....

Groetjes,
Francisca


2 opmerkingen:

Ilse zei

Daar heb je veel werk in gestoken, ook knap de binnenkant!

!neke zei

Super leuk geworden !!!!!