maandag 31 december 2018

Happy Frame i love it ....

Goeie morgen iedereen ,

Wat vond ik het leuk om deze nieuwe mal uit te proberen .
Ik koch de Happy Frame van

 

Eerst heb ik er wel een fout gedaan .
Dan was ik vertrokken .





Hier dan met de collega's helemaal klaar !
Op de achterzijde had ik een magneet strip geplakt .
Dan kan deze aan de koelkast ;-)

Zo had ik de bedaking voor  het afgelopen jaar , klaar voor de collega's .
Ik maakte voor iedereen ook nog een taart voor de vogeltjes .
Een origineel idee om iets kleins te geven voor een fantastische ploeg .



Gelukkig Nieuwjaar voor jullie allemaal .

Francisca






2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat worden ze weeral dik in de watten gelegd door jou ! helemaal toppie hoor !
Ik dank je voor de vele bezoekjes en reacties op mijn blog het hele jaar door !
ik wens je een heel erg fijn, gezellig, positief en creatief (en rustig ?) 2019.
veel liefs, Martina
x

johnypoipet zei

Hi Guys this is very wonderful site.I am very likely to this site.i have more information from this site thanks for sharing
รอยัล 1688