maandag 24 december 2018

Vrolijk Kerstfeest

Hallo,

De dag is mooi begonnen ......
De mensen die ik graag zie waren in huis ... 
In de namiddag werd ik er gek van ..... Maar dat is zo met de zussen .
Nee grapje hoor . Maar de het is fijn om je huis zo vol met mensen te hebben .
De kerstmenu is al helemaal klaar dus dat beloofd een fijne avond te worden .
Ik wens iedereen een zalig Kerstfeest.

Maar we hebben dan nog een klein kaartje voor jullie .
Met een klein stukje achtergrond papier maakte ik toch ineens drie kaartjes .









De tag is men favoriet 

Prettige avond allemaal 

Francisca


2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een leuke reeks kaartjes heb je gemaakt ! mooi !
geniet nog van vandaag, een rustige dag,
fijne feesten,
grtjs,martina
x

Margo zei

Wat een leuke reeks heb je gemaakt !
Ik wens je een gezellige Kerstdag !
Groetjes
Margo