donderdag 19 september 2019

Kerstkaart op donderdag


Ook al heb ik dit jaar men best gedaan om toch
 regelmatig een kerstkaart te posten .
Begint het nu wel te dringen ....
Dus ben ik erin gevlogen en heb ik nog wat dingen onder het stof uit gehaald . 
Kobe wilde helpen .....
Nu niet dacht ik .
Maar ik liet hem maar doen , met de verf .
Ik ben dan maar alvast wat beginnen inkleuren .
Ik zag ineens een geweldig achtergrond dat men ventje weer gemaakt had .
 Ben onmiddellijk van kleur veranderd bij het inkleuren van men afdrukjes want ik zag daar wel ineens wat kerstkaarten tevoorschijn komen .



Ik zie nu op de foto dat ik misschien nog een matje wit ga doen bij de paarse kaarten .
De onderste kaart mag misschien ook nog een donker papiertje erachter .
Maar toch .... vind ik deze kleine kerstkaarten reeks goed gelukt . 
Weeral een geslaagde moeder en zoon project .

Groetjes,
Francisca

















1 opmerking:

Sarah zei

Tof gedaan!
Leuk zo samen knutselen. X