woensdag 18 september 2019

Veeeeel te lang geleden .

Hallo iedereen ,

Wat is het weer lang geleden dat ik eens de tijd nam om te bloggen .
Schandalig eigenlijk.....
Maar ja , ik heb een ongelooflijk fijne zomer gehad . 
Rust ,vakantie met de familie, luieren ,lekker eten en veel zon .
Dus ik klaag niet .
Ik juli heb ik nog veel afdrukjes kunnen in kleuren met de copic's.
Ik ben daar nu toch wel best FAN van .
Ook wel een beetje omdat ik sinds  vorig jaar me had ingeschreven 
bij Kid and Clowder voor online klassen .
Ik heb daar nog niets van laten zien omdat ik niet echt vond 
dat het allemaal mooi was . 
Maar nu dat het een tijdje in de kaft lag en ik keek ernaar 
dacht ik ,zo slecht is dat toch niet .


Dit is zo een les met als topic  bloemen , houtstructuur en doorzichtige vaas .
Het was spannend  om het tot een goed einde te brengen .



Zo , dan kan je er  een mooie kaart mee te maken .



Een vriendin haar papa stierf en ik vond deze bloemen dan ook gepast
 om een condoleance  kaart mee te maken .


Vind het mooi resultaat .

Groetjes,
Francisca


Geen opmerkingen: