maandag 30 maart 2020

Quarantaine verschijnselen .....


Hallo,

Eerst en vooral hoop ik dat iedereen het goed stelt .
Dat deze virus ver van jullie en jullie familie weg mag blijft.
BLIJF IN UW KOT IS VOOR IEDEREEN 
Wat een  gekke tijd ....
Kan verassend leuk zijn .
Voor ons zeker ,mijn man is nog nooit zo veel thuis geweest ;-)

Ik trakteer jullie op een kaartje met een achtergrond van Kobe .
Niet moeilijk gewoon wat slingertjes .
Grote letters zijn van SU .
Kikker is van Eline natuurlijk !


Mijn zoon vraagt veel aandacht !! Maar ik kan het nog aan  . LOL
Na al dat huiswerk thuis ....
Wou hij perse eindelijk eens diertjes maken !
Dus we kozen er enkele en we zijn begonnen ....
Hij besliste ... dus er zijn al veel diertjes gemaakt er zijn er met gekke kleur 
combo :  Kobe's keuze .
Ook met wat veel lijm ...
Maar dat speelt allemaal gene rol 
Hij is bezig en vind het leuk .






Ook heeft hij zijn draaitafel terug onder het stof uit gehaald .
Waar weer leuke blaadjes zijn ontstaan .


Hopelijk vinden we de tijd om er allemaal kaartjes mee te maken .
Maar als de scholen dicht blijven tot einde april zal dat wel lukken ;-) .

Veel knutsel plezier 

Francisca



3 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

amai, als je van al die diertjes kaartjes zal moeten maken, dan zullen jullie daar nog een tijd zoet mee zijn! Wel leuk dat hij zich daar dan wel mee bezig kan houden!
Hou jullie goed!
Nancy

martina's kaartjes zei

wow, wat een beestenboel heb je hier bijeen ! Hopelijk maken ze niet te veel lawaai ? hahahahaha
Heel leuke kaart heb je ook
succes met het 'verteren' van deze lockdown,
grtjs,martina

Anoniem zei

De beste plek om je geliefde terug te krijgen binnen de periode van 24 uur is op: aoba5019@gmail.com of bel/WhatsApp hem +27740386124. Deze machtige man DR ADELEKE hielp me mijn man terug te krijgen en hij bracht mijn verloren minnaar terug naar mij binnen de periode van 24 uur met zijn krachtige spreuk met slechts 340 euro om de items die nodig zijn voor de spreuk te krijgen. Niettemin zal ik adviseren die met relatie problemen om verder daar klaagt dr ADELEKE via deze details hierboven'