donderdag 5 maart 2020

Schommel kaartje

Hallo,

We hebben twee schattige schaapjes in de aanbieding .
Ik wilde hier een trapjes kaart van maken .
 Maar de eerste die ik sneed was gelijk fout .
De tweede heb ik perongeluk gescheurd .
Dus heb ik maar gekozen om het bij de gemakkelijke versie te houden .
 Wat papiertjes erbij genomen en ik was vertrokken .
De diertjes van Marianne D vind ik toch zo geweldig !!!
Dus mocht deze schattige schaapjes erbij .

De tekst is van Simons Says , ik wilde deze al heel lang maar
 aangezien je deze van ver moet komen en je dan 
veel tax moet betalen heb ik lang gewacht om hem te kopen .
Maar ben er echt blij mee . Je zal deze dan ook veel zien verschijnen .


Het is wel grappig hoe meer je op je kaart verwerkt
 hoe moeilijker het word om de kaart recht te houden .
Dus deze beterschap kaart staat een beetje scheef ... maar dat maakt toch niet uit .
De ontvanger was er blij mee.


Groetjes,
Francisca


6 opmerkingen:

Sarah zei

Mooie kaarten! Leuk model zo!

Nancy Soetaert zei

Ik vind het ook moeilijk om zulke kaarten in evenwicht te krijgen... Ze zijn heel mooi!
GA je weer naar Nijkerk?
Nancy

Rosina zei

Hele leuke schommelkaartjes zijn dit Francisca...dat was weer al even geleden dat ik hier bij je geweest ben....
groetjes Rosina

Nancy zei

Hey Fran,

Wat een schatjes!! Ze blijven lief hé, die schaapjes... Ik gebruik ze zelf veel te weinig...
Enne... met rood op de wangen... jouw beterschapskaartje staat hier nog steeds... vergeten op te sturen...
Is het ok dat ik het volgende week gewoon mee breng?

Liefs,
Nancy

Anoniem zei

De beste plek om je geliefde terug te krijgen binnen de periode van 24 uur is op: aoba5019@gmail.com of bel/WhatsApp hem +27740386124. Deze machtige man DR ADELEKE hielp me mijn man terug te krijgen en hij bracht mijn verloren minnaar terug naar mij binnen de periode van 24 uur met zijn krachtige spreuk met slechts 340 euro om de items die nodig zijn voor de spreuk te krijgen. Niettemin zal ik adviseren die met relatie problemen om verder daar klaagt dr ADELEKE via deze details hierboven'

Anoniem zei

De beste plek om je geliefde terug te krijgen binnen de periode van 24 uur is op: aoba5019@gmail.com of bel/WhatsApp hem +27740386124. Deze machtige man DR ADELEKE hielp me mijn man terug te krijgen en hij bracht mijn verloren minnaar terug naar mij binnen de periode van 24 uur met zijn krachtige spreuk met slechts 340 euro om de items die nodig zijn voor de spreuk te krijgen. Niettemin zal ik adviseren die met relatie problemen om verder daar klaagt dr ADELEKE via deze details hierboven'