maandag 17 september 2018

Alien verjaardag

Hallo iedereen ,

Vandaag heb ik voor jullie weer een combinatie 
van kaart en  werkje met de cricut .
Aangezien ik nog wat aliens over had van Kobe zijn verjaardag 
was de keuze snel gemaakt .
Een grote kaart met combinatie van stempels en stansen .
Aangezien het september is , is het misschien wel leuk om 
een brooddoos en koekjes doos cadeau te doen .
Dat kunnen die mannen altijd wel gebruiken .



Deze keer een dikker vinyl dan ik gewoon ben . 
Deze had ik zomaar gekregen .... super toch !!
Het sneed perfect en  het waren leuke kleuren . 
Dus alles samen kwam ik tot dit resultaat .


Groetjes,
Francisca


2 opmerkingen:

Margo zei

Geweldig ! Wat een toffe kaart en zo'n stoere kado's !
Groetjes
Margo

martina's kaartjes zei

weer een supersetje ! heel erg leuk geworden, zullen ze zeker wel blij mee zijn
grtjs,martina
x