woensdag 5 september 2018

Huwelijk




 Hallo,

De eerste dag school is van start gegaan .
Dus moesten we moeten ook weer beginnen werken .
Wat was het een drukte , vele kindjes waren overweldigd door onze grote school
 en een enkeling durfde bij ons in de keuken eens de weg komen vragen . 
Wel grappig zo de allerkleinste van het middelbaar , zo jong nog .
Ben benieuwd of de nieuwe lading ook grote eters
 zijn wat dat is wat mij aangelegd in de school ;-)
Iedereen was in form dus hebben we al twee goeie dagen achter de rug .

Maar er is ook een kaartje voor vandaag .
Ik moest in opdracht een kaart maken voor een huwelijk van twee mannen .
Oei wat vond ik dat een moeilijke .
Omdat ik de laatste tijd steeds maar naar de vissen en
 onderwater wereld grijp in de stempel map dacht ik dat moet wel te doen zijn .

Dus eerst een hele boel vissen gekleurd met de copic's 
Dan moest ik nog iets groot hebben dus op zoek naar een digi stamp .
Ik vond deze ongelofelijke leuke digi van de zeepaartjes .
Dus was ik verkocht .
Het inkleuren lukte ook meteen zoals ik het wilde .
Alles uitsnijden . 
Wat uiteindelijk ook een heel werkje was .
Achtergrond maken met distrees inkt . 
De eerste die ik maakte had een mask gemaakt van de jongens hun namen . 
Net zoals op de uitnodiging .
Maar toen ik wilde beginnen aan de kaart heb ik niet nagedacht over de
POP up die ik erin wilde maken .
Dus wring , wring , snij,  snij EN het was gebeurd ... 
Ik kon de achtergrond niet meer gebruiken , ik had het verbrod.
Terug op nieuw begonnen maar heb dan gekozen om de namen in goud te stansen 
Dus ik kon beginnen met het maken van de kaart.


Eerst een envelop want de kaart was ondertussen een A5 model geworden .
 

Voorkant kaart .


POP up deel na veel gefoefel klaar gekregen.


Zo zag de kaart er dan vanbinnen uit .
Ik was er heel blij mee.


Ik hoop dat iedereen nog een fijne werkweek heeft .

Vele groeten,
Francisca








2 opmerkingen:

chantal zei

oooh wat een supermooie kaart. Ik hou ook van de kleurenpracht.
geen traditionele trouwkaart, maar heel geslaagd
Nog een fijn een werkdag
Liefs Chantal

Nancy zei

Hey Francisca,

Ik heb ze gezien en ze is gewoon geweldig!!
Super hoe de 2 namen er ook op staan...

Liefs,
Nancy