zaterdag 27 april 2019

Ohhhh vergeten .... KKT

Hallo iedereen ,

Ohh wat ben ik dom geweest . 
Ik dacht dat ik dat ik pas volgende week woensdag de kaart moest posten !!!
Maar was net gaan zitten en zie dat jullie allemaal al netjes jullie kaart hebben gepost !!!
Foei foei  Francisca

Hier is de set kaartjes die ik maakte voor het KKT .`




Niet veel speciaals ....
Maar leuk voor aan men collega's te geven op het einde van het schooljaar.

Ik kom vandaag nog even langs bij jullie om te kijken wat jullie ervan hebben gemaakt .

Francisca




5 opmerkingen:

Creatiels zei

mooie kaartjes zijn het geworden.
fijn je ontmoet te hebbzen in Nijkerk.
Leuk weekend nog
Els

Margreet zei

Ach, zo'n foutje maken we allemaal op z'n tijd, Francisca. Dan heb je een dag of datum in je hoofd en daar hou je je aan vast.
Je hebt in ieder geval prachtige kaartjes met de gevraagde kleuren gemaakt!
Fijn weekend.
xxx Margreet

Nancy Soetaert zei

Vergeten dat je woensdag één mei een vrije dag hebt,allé gij! Soms vliegen de weken idd wel heel snel hé!
Ik vind je kaartjes met die toffe achtergondjes héél mooi!
Fijn weekend!
Nancy

Sarah zei

Mooi! Beter laat dan nooit!
Volgende woensdag is lekker een vrije dag!

Laurespage zei

Niets moet... maar toch leuk dat je ons je werkjes laat zien en je kaartjes zijn toch heel mooi, leuk om te geven en leuk om te krijgen.
Groetjes, laurette