maandag 22 april 2019

Vrolijk pasen


Hallo iedereen ,

Vandaag wens ik iedereen een zeer fijn paasfeest toe .
Moge iedereen dit vieren met vrienden en familie .
Ik  heb niet echt paas kaarten gemaakt dit jaar .
Omdat ik eigenlijk thuis was met men knie .
andere jaren heb ik altijd iets voor men dames van de keuken ...
Maar deze keer ben ik er niet .
Het enige dat ik maakte was dit bloemstukje ....

Maar Kobe die was zeer productief dit jaar met enkele mooie tekeningen .

Geniet van het mooie weer .

Francisca





3 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

tof bloemstukje, en Kobe is mooi bezig geweest, de konijnekop vind ik prachtig!
Het was leuk je vorige week weer eens te zien!
Groetjes
nancy

Marfien zei

Mooi bloemstuk heb je gemaakt. Kobe blijft niet achter, hij zet het mooi op papier

GerJanne zei

Hoi Franciska,
zo leuk om je nu in het echt ontmoet te hebben! Dat 'praat' zoveel makkelijker op de blogs.
Je paasstukje is mooi! En de tekeningen van Kobe zijn stuk voor stuk om in te lijsten!