woensdag 29 december 2021

gingerman cookies

Hallo ,
Weer te snel geweest ... De foto's gepost en nog geen uitleg bij gegeven !

Wel hier ziet u de peperkoeken vendjes van de oktober les van Kid and clowder 

Ik printen er onmiddellijk enkele want wist dat ik daar een paar 
bijzondere kerstkaarten van ging maken .
Ik volgde netjes de les om de grote peperkoeken man te kleuren 
en de rest ging wel lekker .





Met het leuke papier van de action werden deze kaartjes snel heel leuk



Zo had ik ook een tijdje terug enkele nieuwe mallen gekocht van Karen Burniston
Dus dit huisje dat je ook als peperkoeken huisje kan omtoveren moest ik zeker uit proberen .
Maar het was een heel werkje al die kleine snoepjes , raampjes ,snoepstokjes.


Het is wel enorm mooi !
Heb wel een verkeerd geplakt .
Maar ja , dat zal wel bij iedereen wel eens gebeuren zeker ;-)


Deze maakte ik wat kleiner . 
Zo werd dit het kleinste schattigste kaartje van dit jaar .

Vele groeten 
Francisca

 

3 opmerkingen:

!neke zei

Ze zijn weer super gaaf !
Groeten Ineke

martina's kaartjes zei

een superkaart met veel gepriegel ! Heel mooi, hangt hier aan mijn kast te pronken. Mooi gemaakt
veel liefs,
Martina
x

Nancy Soetaert zei

Prachtige pop-upkaart!
Groetjes
Nancy