vrijdag 17 december 2021

Karen Burniston

Hallo,

Vandaag trakteer ik jullie op een kaart met de mallen van Karen Burniston .
Ik heb me er nog enkele aangeschaft en had ze nu uit de verpakking gedaan .
 Dus moest ik ze ook uit proberen .
Maar dat wil zeggen dat je je aandacht erbij moet houden .
Want ik was bijna klaar en ik steeds de pop up aan de verkeerde kant ! 
Wat een geluk dat het design papier er nog niet op plakte ;-)


Met een zeer oud papierblokje ging ik aan de slag .



De taartjes zijn van Marianne design en SU 


Werd helemaal blij van deze zachte kleurtjes .


Ook had ik weer wat tijd genomen achter de naai machine 
Heb voor mijn nichtjes elk een pyjama gemaakt .
De body was toch wel meer werk dan ik dacht 



Had nog een overschotje stof en dacht daar moet ik ook nog wat mee doen .
Dus maakte ik twee knuffeldoekjes en een houwtouw voor het tutje .



Een schaar body met een leuke flock tekstje mocht ook niet ontbreken in het pakje .
Alles ging mee naar Spanje en de nichtjes waren er blij mee 

Ik breng jullie snel een nieuwe kaart 
Francisca

 

Geen opmerkingen: