maandag 28 februari 2022

hiep hiep hiep onderwater wereld



Hallo

Zoals vorige week maandag heb ik weer een vis kaartje .

Deze maakte ik met bijna de laatste nummerplaat letters die bewerkt zijn met alcohol inkt  

visjes van Marianne 



binnenin ook een klein detail gemaakt want het was een lange kaart , anders was dat zo leeg .


De monsterlijke tekeningen van Kobe liggen hier te liggen . 
Ik vind dat jammer om het verloren te laten gaan .
Dus geeft ik het hem en vraag om er toch een kaart mee te maken .
Ze zijn soms wel heel groot .. Maar de kunstenaar zelf is altijd trots op zijn werk 







Groetjes,
Francisca

 

2 opmerkingen:

chantal zei

wat een mooie kaart. Goed idee om binnenin ook wat te stempelen.
De kaart van Kobe is een topper. ik hou hier wel van.
Liefs Chantal

Gerrina zei

Die vissen-verjaardagskaart heeft iets waardoor ik 'm heel mooi vind; denk de kleuren en ik hou van water...
De kaart van Kobe is echt een enge; niets voor mij, maar ook weer heel goed gemaakt. Groetjes, Gerrina