maandag 7 februari 2022

Lieve eenhoorn verjaardagskaart

Wat een frisse dagen ... brrrrr.
Wel als het s'avonds zo fris is en ook de hond geen wandeling 
meer wil maken dan vind ik het wel leuk om mijn 
stans machine op de keukentafel te zetten en lekker figuurten te stansen en plakken
 van Marianne Design . Het paartje stond al even op men verlanglijstje .
Dus ging ik het uitproberen .
Ik begon met bruin paart  maar al gauw dacht ik aan al de leuke meisjes kaarten 
die ik zou kunnen maken met de eenhoorn variant .
Ik was meteen verknocht aan dit leuke resultaat .
Ik had van op vakantie ook veel glitter foam meegebracht en dat ging hier perfect bij 

Een drieluik kaartje voor Emilie .
Best wel leuk met dat glitter paars .




Groetjes,
Francisca


 

2 opmerkingen:

!neke zei

Leuke kaart voor een 13 jarige !!!
Groeten Ineke

Unknown zei

I really like the blog and I hope people will have a new blog, thanks for the blog

Joker Slot online