dinsdag 29 juli 2014

Cadeau voor 6 jarig klasgenootje van Kobe

Hallo,

Vandaag weer een naai werkje .
Men zoon moest naar verjaardag .
Maar ja soms wel moeilijk om een cadeau te kiezen .
Het is zo een mooi meisje . Roos is haar naam.
Dus dacht ik .... Kobe wil graag met haar trouwen ....
 Daar gaan we dan maar eens iets  leuks voor maken .
Zo een tasje waar net een A4 blad in kan is ideaal voor een meid van zes.
Dus ik op zoek naar tassen om te maken .
Alles wat ik vond was veel te moeilijk om snel in elkaar te flansen .
 Dus ben ik maar logisch nagedacht......
Met dit als resultaat.

De  bloem was van     http://madamezsazsa.blogspot.be/2010/09/maak-een-broche.html
Dat ging snel en van de eerste keer goed . Dus was ik tevreden .
Het zakje .... Ja het ging , maar heb wat gesukkeld .
Dus aan de naaijuf hulp gevraagd en de volgende tas die ik maak , zal beter zijn.

Mijn zoon was ook wel schatig toen hij zei dat zijn moeke dit speciaal voor haar gemaakt had 
Ben bijna zeker dat Roos het een leuk cadeau vond .



Groetjes ,
Francisca

1 opmerking:

Anoniem zei

Heel leuk gemaakt!!!
Creatieve groetjes, Gaby