donderdag 10 juli 2014

Mijn eerste zelf gemaakt rokje




Ohhhhh , hoe spijtig is dat nu niet dat ik geen dochter heb .
Ik heb gisteren voor het eerst een rok leren naaien .
Naar voorbeeld van de juf Linda natuurlijk.
Ik had van haar zo een rokje gekocht en dan thuis verder geprobeerd om ook zo eentje te maken .
Dat was zo snel klaar .... kon het zelf niet geloven .
Nu had ik ook nog een t shirt gekocht in de Zeeman .
En deze dan mooi afgewerkt me een harten rand . 
Wel met het ultra modern naai machine van de Juf natuurlijk .
Maar dat is toch super schatig geworden he die witte shirt.
Weet nog niet aan wie ik ze cadeau moet doen .
 Maar ik zou blij zijn met dit leuk ensemble .
Wat denken jullie ervan .
Beginnen men naailessen resultaat te boeken .....

Groetjes,
Francisca

2 opmerkingen:

Marfien zei

Een strandbroek voor je zoon is net zo simpel Francisca, succes

Ans Gilbert zei

Hoi Francisca,
leuk dat je een rokje hebt gemaakt en het shirt met hartjesrandje is schattig, liefs Ans