dinsdag 29 juli 2014

Verjaardag Kobe

De afgelopen week was druk geweest.
Onze zoon verjaart in Augustus .... Maar dit jaar zijn we dan net op vakantie in Spanje .
Dus hebben we het feestje een beetje vroeger moeten doen .
Dat brengt altijd een heleboel werk mee.
We hadden tenten van het leger ,springkasteel en van alles voor de kleinste bezig te houden .
Maar we kunnen tevreden terug kijken .
We hadden een fantastische dag , mooi weer , zeer goed gezelschap.
Dus s'avonds iedereen tevreden naar huis...ale wij waren al thuis .
De dag nadien was het ook druk . 
Niet alleen alles opruimen maar al het gekregen speelgoed moest ook uitgetest worden.
Dus voor de mama een vermoeiende dag .
Maar we klagen niet hoor. Want nu begint het pas echt . 
Wij vertrekken donderdag naar Spanje en de papa komt pas veel later naar daar .
Dus we gaan het daar eens goed van pakken en opgeladen met de zonnestralen 
van ginder terug komen .
Maar dat wil ook zeggen dat ik even wat minder op de blog zal zitten . 
Weet nog niet goed of internet daar in orde zal komen .
Ik ga nu wat kaartjes op voorhand posten .
Maar kan niet beloven dat ik zal kunnen langst komen bij iedereen 
`
Dus vele groeten en tot heel gauw ,
Misschien sneller dan jullie denken .

Ik zal wel niet kunnen meedoen met het KKT van augustus
Maar ik hoor en zie jullie wel later .

Groetjes,
Francisca








Geen opmerkingen: