vrijdag 22 juli 2016

Hallo,

Mijn vakantie in Spanje zit erop !!!!
Wat spijtig ....
Het was zalig , we zijn ontspannen terug gekomen .
Maar ik heb nog even om leuke dingen te doen .
Dus heb ik nog veel plannen op creatief gebied .
 Hopelijk komen er niet te veel dingen tussen ;-)

Thuiskomst betekend ook veel was en toch wel wat poetswerk . 
Maar dat neem ik er graag bij .
Wat mider leuk was te horen dat er hier en daar 
van alles veranderd is ...
Veel ernstige zieken dat maakt toch wel wat verdrietig .
Dus moet ik snel 4 beterschap kaarten maken .
Deze leuke beer heb ik al regelmatig gebruikt om iemand op te beuren .
Nu met copic's ingekleurd .





 Van binnen ook nog even deze leuke stansen gebruikt en de kaart kan op de post .

Vele groeten ,
Francisca



3 opmerkingen:

Sarah zei

Leuk kaartje en leuk dat je het fijn had in Spanje!

Margo zei

Wat fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad ! Veel succes met de werken en geniet van je knutseltijd !
Groetjes
Margo

Anja v K@@rten zei

Een hele mooie en sfeervolle beterschapskaart!!!
Creatieve groetjes, Anja