donderdag 28 juli 2016

KKT

Hallo,

Ik heb me weeral laten beetnemen ..
Had voor mezelf heel de dag geplant lekker knutselen .
Maar zoals dikwijls werd ik weer verwacht om veel te 
veel andere dingen te doen .
Waardoor ik pas tegen 22u thuis was ...
Dan nog snel iets gegeten en dan pas tijd om aan de KKT te beginnen .
Met als gevolg geen inspiratie .
Ale dus zijn het twee kaarten geworden .
De eerste volledig met de Zig color pens gedaan .
De tekst van Els Brige ( https://www.elsbrige.com )

De tweede wilde ik al langer eens maken , met de uil pons van SU .
Kun je gemakkelijk minions maken .
Een iets wat rare achtergrond erbij ....

Voila ... ondanks dat het al donderdag morgen is,
 toch nog een zeer late deelname voor het KKT.

Ik kom morgen zeker kijken bij alle andere deelnemers .

Groetjes,
Francisca





8 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Francisca,

Ik miste je gisteren al bij mijn blogrondje...
Het zijn twee leuke kaarten geworden, vooral de tweede vind ik toppie!! Je moet me maar een keer verklappen welke SU-pons je hiervoor gebruikte... Moet regelmatig Minions maken bij de taarten van Elise...

Liefs,
Nancy

Sarah zei

Wat een grappige kaarten!

Nancy Soetaert zei

Leuk hoe je de eerste kaart maakte
En die cute minions zijn echt super!
Fijne dag!
Nancy

martina's kaartjes zei

daar heb je toch hopelijk niet de hele nacht aan gewerkt ! =) toch fijn dat je alsnog iets uit je mouw schudt. de resultaten zijn leuk ! bedankt voor je deelname,
hopelijk ben je er de volgende keer ook weer bij,
grtjs,martina
x

Marfien zei

leuke kaartjes, de minions zijn favoriet deze ronde

Margreet zei

Wat een gave minionkaarten Francisca!
xxx Margreet

Creatiels zei

heb gisteren niet de tijd gehad om een blogronde te doen.
leukek kaartjes heb je nog laat op de avond gemaakt.
groetjes
Els

Diny zei

ook jouw kaartje is schitterend!
Groetjes Diny