zaterdag 16 juli 2016

Schooljaar afscheid voor men dames

Hallo,

Vandaag een wat kleinere kaartjes .
Heb labels gemaakt voor deze lekkere cake bokalen .
Het is gemaakt met de recept stempel van Ludiek.
Ik had deze al even liggen en eigenlijk nog nooit gebruikt.
Met dat ik nu eigenlijk tegen het eind van het school jaar geen
 fut had om iets te verzinnen om te maken voor men dames ..
Heb ik gekozen voor deze potten van de action en het recept voor de cake .




De achtergronden had ik nog liggen .
daar de tekst op geembost met zwarte WOW poeder .
Dat gaf  zeer mooi blinkend resultaat .
Men dames waren er blij mee.
Heb wel nog niet gehoord of ze de cake al hebben gemaakt ?
Maar ja het is voor hun ook een welverdiende  vakantie nu .
ik laat het jullie nog wel weten hoe ze hem vonden .

Groetjes,
Francisca







5 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

leuk en mooi kado-idee!
groetjes, Nancy

Sarah zei

Heel tof! De bokalen zijn leuk, de labels mooi. Daar zijn de juffen zeker blij mee!

Nota Bene zei

Dit zijn echt supertoffe cadeautjes!
Groetjes, Nele

Ellen zei

Geen fut? Je hebt toch hartstikke leuke cadeautjes gemaakt?! Gaaf die gevulde potten met die leuke labels eraan.

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan!
Groetjes Diny