vrijdag 18 oktober 2013

Meisjes kaart

Hallo iedereen,

Dit modelletjes zag ik ergens op het internet.
Printe het plannetje uit .... dat vond ik dus deze week onder de stapel kaart modellekes .
Dus ben ik aan het werk gegaan. 
De kleine lieve lieveheersbeestjes komen van de cricut 'create a critter '
Letters van .... ohhh ik ben slecht in onthouden welk merk van producten ik koop. 
Ik koop iets haal dan vlug de verpakking eraf om het zo snel mogelijk te gebruiken ..
En dan Ja Weet ik weer niet wat welk merk was .
Maar vind deze hoofdletters zeer mooi voor dit kaartje.

Zo ziet de kaart eruit als ze dicht gevouwen is .
Ze paste wel niet in een gewone envelop

Zo zag het eruit als het open stond.
Ik was tevreden.

Dat was het voor vandaag
Groetjes ,
Francisca

9 opmerkingen:

chantal zei

Wauw wat een leuk model. Knap hoor.
Wordt dat de volgende workshop?
Liefs Chantal

Monique zei

Een echt leuk modelletje!
Mooi gemaakt!
groetjes

Francisca zei

was eigenlijk niet zo heel moeilijk. had er eerst wat bang van ùaar is goed gegaan .
groetjes ,
Fra

Eveline zei

Wat een mooie kaart. Leuk model!
Eveline

Margo zei

Supermooie kaart echt heel tof gedaan !
Liefs
Margo

Monique zei

Zo, ben nu ook volger geworden!
groetjes

Sandra Korten zei

Hij is super! Ik ben ook meteen volger geworden!

groetjes,

Sandra :)

Anneke zei

Wat een leuk modelletje Francisca! Leuk dat je ook een blog hebt gemaakt :) Er staan al super leuke dingen op!! Groetjes Anneke

Renate zei

Lekker vrolijk kaartje. Het modelletje is echt helemaal leuk.

-xies- Renate.