donderdag 31 oktober 2013

Stempels van stamps of life toegekomen

Dit zijn ze dan allemaal wat ben ik blij met men pakje .
Heb vooral achtergrond en tekst gekozen .
Die miste ik soms wel als ik een kaart maakte ....
mijn  vingers kriebelen al

Als ik eens een tekst op zijn langs wilde, was het steeds puzzelen met losse letters
Stamp a magic gebruiken ! Niet de goeie grote of te ver uit elkaar !
Zie hier de oplossing . Een heel  vel met tekst op zijn lang gezet
De meest voorkomende teksten staan erop dus super blij hiermee


Dit zijn wat grotere teksten . De twee middelste zijn men favorieten 

Deze vind ik wel de beste . Ballonnen met de snijmal er ineens bij ...

Ga dit zo snel mogelijk allemaal uitproberen ..
Dus tot gauw ,
Francisca

6 opmerkingen:

Lia zei

mooie stempel Francisca, daar zul je veel plezier van hebben!
groetjes Lia

Rosina zei

Hele leuke tekststempels allemaal en ook die ballonnen met snijmalletjes erbij zijn erg leuk...
zo kan weer volop aan de freubel...ik ben benieuwd naar het resultaat hiermee...

groetjes Rosina

Renate zei

Ziet er goed uit meid :o). Ik snap heel goed dat het begint te kriebelen. Héél veel hobbyplezier.

-xies- Renate.

Margo zei

Veel knutselplezier ! Jij bent stilletjes de komende dagen !
Liefs
Margo

Christine zei

Mooi materiaal! Laat je volledig gaan, zou ik zo zeggen!
Liefs
Christine

Anneke zei

Die zijn leuk, veel plezier ermee!
Groetjes Anneke