woensdag 2 oktober 2013

Moemoe ging op verkenning naar china

Het was eigenlijk haar verjaardag. Maar de grote avontuur kwam in het vooruitzicht
Zo eens iets anders dan ,  een doosje in het thema van China.
Heb er best wel even mee bezig geweest .
Achtergrond maken met distress.
Stempelen enkele enkel met inkt anders met embossing poeder.
Dan op internet een chinees lettertype gezocht.
Want vond dat het wat ik schreef juist moest zijn.
tekstjes uitgeprobeerd.

Best natuurlijk ook gewoon Nederlands gebruiken ! Hi




Binnin heb ik dan nog wat snoepjes en centjes gestoken op de dag dat ik het moest afgeven.
De Chineese meisjes zijn ook eerst met embosing poeder erop gezet.
Dat gaf hen een blinkend effect dat ik wel leuk vond.
Ik vond het leuk om te maken .

Groetjes ,
Francisca

2 opmerkingen:

Nelleke zei

Leuk, vrolijk en origineel doosje geworden. Groetjes, Nelleke

Renate zei

Leu, leuk, leuk. Knap gemaakt hoor. Het designpapier is helemaal geweldig.
-xies- Renate.