maandag 28 oktober 2013

Meneer de uil wenst gelukkige verjaardag

Hallo iedereen,

Hier een moeilijke bevalling .... Man ,man heb hier lang aan gewerkt .
Maar resultaat vind ik maar zus en zo.
Buiten zijde van de kaart vind ik geslaagd maar de binnen zijde!!!


Heb de diertjes binnenin met potloden gekleurd.... maar was moeilijk. 
Heb er drie gedaan en deze was de beste ...Maar de tijd drong .
Want de jarige zijn feest was dichtbij.
Inkleuren op donker papier ga ik me toch niet direct terug aan wagen .

Nog een prettig dag verder.

Francisca

5 opmerkingen:

Monique zei

Ik vind het heel geslaagd hoor Fran!
groetjes

Lia zei

niks mis mee!!!

groetjes Lia

Margo zei

Ik vind hem superleuk hoor !
Als ik op kraft kleur met m'n potloden, maak ik het meestal eerst wit en zet dan de kleur erover.
Maar ik vind je kleurtjes wel erg duidelijk hoor, je idee met de boom is echt supergeslaagd.
Liefs
Margo

Renate zei

Super leuk gemaakt. Ik vind het wel wat hebben als het plaatje in de binnenkant er niet zo uitspringt. Dan wordt de aandacht meer gelegd op de (verjaardags)wensen.

-xies- Renate

Anneke zei

Ik vind hem heel erg leuk hoor! Zo leuk met dat uiltje in de boom aan de voorkant, en vanbinnen zitten zijn vriendjes :)
Groetjes Anneke