donderdag 29 oktober 2015

Ai , Ai KKT vergeten !!


Hallo allemaal ,

Hoe is het mogelijk ik ben de hele maand thuis en dan vergeet
 ik toch wel een kaartje te maken voor het KKT .
Foei foei .
Gisteren was dan ook een rare dag .
De agenda stond redelijk vol .
Dan had ik nog de pech dat toen we met zijn vriendje van de binnen 
speeltuin kwamen ik niet in men wagen kon .
Slot draait door.
Daar stond ik dan toch wel een eind van huis en met een vriendje en ik kon niet meer in men wagen.
Pffff ik kan u verzekeren het was gekken werk om terug thuis te geraken ....
Heb de laatste weken zoveel kaartje gemaakt .... maar toch wel het KKT vergeten zeker ! 
Dus ik in men rommelkot ... maar dat lag zo overhoop ... dus eerst alles even opruimen ( was al heel de week aan het naaien ) dus alles lag vol met stof en een half afgewerkt hemd 
dat ik aan het maken ben !
Maar dan kwam er wat overzicht aan men knutsel tafel dus ik maar onmiddellijk begonnen
 met men KKT kleuren .
Deze twee zijn het geworden .
Gemaakt met My Favorite Things  bleu print nr 26 .




Ik kom straks wel even langst bij al de andere deelnemers .

Wens iedereen nog een fijne dag .

Francisca






11 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Francisca,

Super leuke kaarten maakte je. Geen nood dat het wat later is, zal alleen een pak reacties schelen. Ik moet vandaag mijn ronde nog verder maken, zat gisteren de hele dag op een begrafenis...

Jouw dagje eindigde dan ook in mineur... Deed me aan een beursdag in Den Bosch denken, haha!! Goed dat het toch nog goed is afgelopen...

Liefs,
Nancy

Nancy Soetaert zei

Een dagje later maar wel 2 kaartjes omU ttegen te zeggen!
groetjes
Nancy

martina's kaartjes zei

wat een pech ! da's nog erger dan platte band =)
in ieder geval, ben blij dat jullie heelhuids zijn thuis geraakt.
twee erg leuke kaartjes zijn het geworden zo ! mooi gedaan
bedankt voor je deelname !
grtjs,martina
x

Margo zei

Waaw Francisca, deze heb je dus zo maar even uit je mouw geschud na zo'n hectische dag ???? Knap gedaan zeg !!!!
Heel erg leuke kaarten, ik hoop dat alles ondertussen in orde is met de auto !
Groetjes
Margo

Sarah zei

Twee prachtige kaartjes !!

Diny zei

Wat heb je twee prachtige kaartjes gemaakt voor het KKT!
Groetjes Diny

lenywim35 zei

Heel gave kaartjes. Bijna vergeten en dan maar 2 maken. Kan ook natuurlijk. Gaaf gedaan. gr leny w

Rosina zei

Ook al is het een dagje later we genieten er nog zeker wel van je 2 schitterende kleurenkaartjes...MOOI gedaan!!!

groetjes Rosina

GerJanne zei

Haha, je bent niet de enige die er heel laat achter kwam. Ik heb het al zeker bij 3 anderen gelezen. Allebei je kaartjes zijn erg leuk!
Mijn kaartje was wel laat, maar ik was het niet vergeten...
Groetjes,
GerJanne

Angelique zei

Na zo'n hectische dag zelfs nog twee kaartjes, leuk gedaan met die ballonnen. Hoop dat je slot gerepareerd kan worden.
groetjes Angelique

Lisbeth zei

hoi
Je heb er een toppertje van gemaakt
Hij is super mooi.
grtjs lisbeth