woensdag 28 oktober 2015

Stress ...

Hallo,

Vandaag een leuke kaart .
Men vriendin neemt altijd veel te veel hooi op haar vork .
Dus soms heeft ze last van haar drukke agenda en hoopt ze stilletjes op 
een leuke vakantie of om eens lekker niks te doen .
Ik maakte dit kaartje voor haar omdat er weer zo veel  stond te 
gebeuren en dat niet altijd haar stem mee wilt  . 
Als de stress / druk wat te veel word valt ze zonder stem . 
Niet handig als je veel moet bellen met je klanten .
De kaart gaf haar dan ook een grote glimlach .
Dus mijn doel was bereikt .

Vele groeten ,
Francisca




5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een hele leuke kaart is het geworden, zal ze vast wel blij mee zijn !
heb je je opgegeven voor het kleurenkaartenteam vandaag ? =)
grtjs,martina
x

Nancy Soetaert zei

tof kaartje
mis wel je kaartje van het KKT?
groetjes, Nancy

Rosina zei

Een schitterend kaartje Francisca...wat een geinig stempeltje erop....die moet nodig met vakantie volgens mij

groetjes Rosina

GerJanne zei

Heel gaaf kaartje!! Ik zou ook een grote glimlach op mijn gezicht krijgen, zeker weten.
Geen oranje en lichtblauw vandaag?
GerJanne

Angelique zei

Wat een leuke kaart en zo lief van je om je vriendin even een glimlach te bezorgen.
groetjes Angelique