zaterdag 10 oktober 2015

Leren is leuk !

Start van de school is al even geleden .
Maar onze Kobe was blij om zijn vriendjes terug te zien .
Ook al was het  niet altijd even gemakkelijk  ....
Wij hebben hier thuis wel van alles moeten knutselen en maken om dit schooljaar te starten .
Even een greep uit de toffe knutsel uurtje samen met de moeke .

Een kaft om huiswerk en briefjes mee naar huis te nemen had vandoor een gleuf ... Hier moest van de juf een tekening in komen .
Het was voor Kobe nog niet gelijk wat erin kwam .
Het moest iets van de minions zijn .
Mooie afbeelding gekozen en dan inkleuren .
Maar hij zei me als je wil dat ik het heeeel mooi doe dat moet ik wel uw goeie stiften gebruiken .
Ok dan de copic's maar boven gehaald ...





Hij kan heel moeilijk stil zitten maar ik kan u verzekeren hier heeft hij in 
twee keer aan gewerkt en ben heel trots op zijn resultaat .


Deze heeft Kobe ook helemaal zelf ingekleurd als boeken wijzer.
Hij heeft goed geluisterd als ik probeerde uit te leggen dat hij schaduw moet leggen in de kleuren .
Vind dat hij dat goed heeft geprobeerd .

Je ziet hij begint de smaak te pakken te krijgen .

Dit was het voor vandaag .
Groetjes,
Francisca


5 opmerkingen:

Diny zei

Nou kijk toch eens....wat super mooi gedaan!
Groetjes Diny

Marfien zei

Jong geleerd . . .
Het gaat hem prima af!

Angelique zei

Dat heeft hij supergoed gedaan. Geef hem maar de complimentjes.
Ik kan nog wat van hem leren.
groetjes Angelique

Nancy zei

Hey Francisca,

Wat heeft Kobe dat super mooi gemaakt!! Hij verdient wel een dikke knuffel hiervoor. Super Kobe!!!

Nancy zei

Hey Francisca,

Wat heeft Kobe dat super mooi gemaakt!! Hij verdient wel een dikke knuffel hiervoor. Super Kobe!!!