woensdag 21 oktober 2015

Hoe kouder hoe beter....


Hallo allemaal ,

Weer wat nieuws van deze kant .
Ik ben het thuis zitten wel al een beetje moe.........
Niet dat ik niet leuk vind om heel de dag te kunnen prullen in men knutsel garage .
Hoe kouder het is hoe leuker ik het vind . 
Want als de temperatuur rond 15 graden is vind ik het heel erg dat ik niet in te tuin kan werken .... 
Nu is het , het moment om alles winterklaar te zetten maar met de voet gaat dat nog niet zo best .
Vandaag is ook eindelijk de gips ervan af . Ik was zo blij dat ik terug een lekker douche kon nemen zonder al dat gedoe om de gips niet nat te maken .
Dan ook weer na 4 weken een jeans aan in plaats trainings broek en  basket sloefkes ....
Maar je ziet ik heb niet stil gezeten ....

Ondertussen heb ik heel wat rond liggende projecten kunnen afwerken en ben ik  ook weer terug begonnen met kerstkaarten te maken .
Dat was dringend nodig .

Maar rond mij zijn er ook nog verschillende die ziek gevallen zijn .
Jaloers zeker .. hi ,hi 
Dus heb ik ook nog wat beterschap kaartjes gemaakt .
 Deze heb ik ingekleurd met de distress .



Morgen ben ik er weer met een kerstkaart .

Groetjes,
Francisca

1 opmerking:

Rosina zei

Fijn dat de gips eraf is gegaan Francisca...zal het allemaal weer wat gemakkelijker gaan...en wat fijn dat je een voorraadje kaartjes heb kunnen maken...Dit is in ieder geval een PRACHTIG beterschapskaartje...

groetjes Rosina