donderdag 22 oktober 2015

Kerstkaart op donderdag

Hallo ,

Vandaag weer een kerst kaart !
Maar ik werd tijdens het maken ervan niet met rust gelaten !!!
Kobe wilde perse ook kerst kaartjes maken .
Dus dan maar wat geholpen ... de achtergrondjes had hij gemaakt met dat 
draaitafel dat hij van de Sint had gekregen .
Wat kerstmannen erbij en een stempel en hij was vertrokken .
Heb hem maar laten doen .. sommige heeft hij vanbinnen ook bestempeld .
De middag was zo voorbij en ik .... ik had maar een kaartje kunnen maken .

  Deze kaart was gemaakt met wat overschotjes van vorig jaar en een plaatje
 dat uit een hobby boekje kwam .



Bij het fotograferen zag ik dat men sentiment niet zo goed was gestempeld .
Dus heb ik dat erna terug af gedaan en gestempeld met stasson dat was beter .

Dat was het voor vandaag zaterdag ben ik er weer .

Groetjes,
Francisca



5 opmerkingen:

Rosina zei

Wat zal je mannetje zich heerlijk vermaakt hebben ....hele leuke kaartjes zijn het geworden ....en ook jouw kaartje is prachtig gemaakt...

groetjes Rosina

Angelique zei

Wat fijn dat je uit het gips bent en weer je gewone gangetje kunt gaan. De achtergrondjes die je zoon heeft gemaakt zijn wel heel erg mooi geworden en dan leuke kaartjes ermee gemaakt. Jou kaartje is mooi zo in het blauw.
groetjes Angelique

Diny zei

Je zoon heeft zich goed vermaakt zie ik....hij heeft leuke kerstkaartjes gemaakt! ook jouw kaartje ziet er leuk uit.
Groetjes Diny

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Leuk serie kaartjes .

grtjs
Claudia

Marfien zei

Gave kerstkaartjes heeft Kobe gemaakt met zijn draaitafel. Kan hij voor zijn mama vast nog wel meer leuke achtergrondjes maken.
(met dank voor de tip want hier liggen ook nog en serie van die achtergrondjes)