woensdag 7 oktober 2015

Hier ben ik weer ....

Hallo ,

Ja weer al een week geleden .
Mijn goede gedachten om er serieus in te vliegen met kaartjes te maken na het breken van men voet .
Is toch wel wat anders gelopen .
Begin toch wel wat pijn gehad ....
Tweede dag dacht ahhh ik kan al wat rond pikkelen .... ( met krukken natuurlijk )
Maar merkte al gouw dat bij te lang rechtstaan alles weer pijn deed ...
Dus dag erna netjes dafalgan geslikt ... na de middag oh voelde me goed ging al eens van alles proberen  ( eten maken .. lukte , wat was in steken lukte , wat in de keuken opruimen dat lukte ) 
maar dacht ahh zal de kippen eens gaan eten geven ... slecht idee.
Ik ben op mijn bek gevallen met krukken en al de lucht in ...
Nu kon ik niet recht en de andere voet deed ook geweldig zeer ......
Daar lag ik dan ...
Dus van toen heb ik maar netjes in de zetel gekropen 
Geen dafalgan meer zodanig dat de pijn me verwittigde dat ik moest gaan zitten .
Dus vandaar de stilte hier .
Heb veel geslapen ...en het heeft me eigenlijk deugt gedaan om toe te geven aan de rust .
Nu vandaag heb ik een andere plaaster gekregen .Loop plaatser nog
 drie weken ben ik aan huis vastgenageld !!!!
Maar ik begin er wel terug aan heb al wat gerommeld op de hobby 
tafel en alle onafgewerkte dingen heb ik klaar gelegd .
Dus als alles meevalt gaat er veel geproduceerd worden de volgende week .
Dus zo ziet de voet eruit vanaf vandaag .



Ook nog een kaart natuurlijk 
Deze maakte ik voor Nancy haar 50st verjaardag .
Een leuke fleurige wat drukke kaart met ballonnen voor haar .
Heb er een popup van gemaakt .
Ik vond het zeer leuk om zo een kaart te maken dus ga ik zeker proberen .




Tot morgen dan ben ik er weer met een kerst kaart .

Groetjes,
Francisca


3 opmerkingen:

Diny zei

Wat ontzettend sneu voor je Francisca....we willen altijd meer doen dan we kunnen he! je hebt een prachtig kaartje gemaakt voor Nancy.
Groetjes en heel veel sterkte,
Diny

Nancy zei

Hey Francesca,

Wat een pech toch allemaal... Ja, je leert wel naar je lichaam te luisteren op deze manier hé? Probeer toch het positieve uit je extra vrije tijd te halen en rust maar goed en daarna kan je natuurlijk lekker leuke dingen gaan maken.

Ik vond jouw kaart super! Nu nog trouwens... Ze staat nog steeds te blinken in mijn ateljee... Super content ben ik er mee!!

Liefs,
Nancy

Angelique zei

Jeetje, ik zie je al liggen met allebei je benen omhoog. Moest toch wel een beetje lachen om je verhaal. Bijna iedereen wil toch vanalles blijven doen terwijl rust het enige goede is. Hopelijk kun je nu met je loopgips wat beter uit de voeten. Leuke kaart voor Nancy en wat een leuk model.
groetjes Angelique